And I know you're no good for me

 
Hejdär! Sitter och pluggar matte just nu, har prov imorgon och jag fattar verkligen inte skala, area och procent!
Får hoppas att det inte kommer på provet, men eftersom hela provet handlar om det så tror jag tyvärr att det kommer komma.. 
 
Har inte gjort speicllet mycket denna vecka, i fredgas fyllde mamma år så vi firade hon. Resten av helgen var jag med Felicia och Jennifer och på söndagen så for jag och tränade! Det var öppethus i måndags på skolan och jag gjorde verkligen inget där, gick någon frågerunda typ. Igår sov jag hos Sara på björks och det var väldigt roligt, vi dåg top model och talang öfr iv båda missade det i måndags. Idag på skolan så hade vi skidklassikern och jag gick 6 km ist, hehe men det gick väl ganska bra! På Fredag åker jag till Stockholm med Linn och vi ska se Avicii, är verkligen taggad!
 
 

Kommentera här: